Jak wygląda obsługa reklamacji i serwisu w Comfo?
Jak często należy wykonać przegląd pompy ciepła, klimatyzatora czy rekuperacji?
To proste!
SERWIS
Przeglądy urządzeń, awarie urządzeń po okresie gwarancyjnym
Wyślij zgłoszenie przez stronę: Wyślij zgłoszenie
Jeśli zawrzesz w zgłoszeniu powyższe informacje, będziemy mogli szybciej udzielić pomocy. Poprawne zgłoszenia delegujemy do naszego serwisanta, który będzie się z Państwem kontaktować w celu umówienia wizyty, o czym informujemy w mailu zwrotnym. Serwisant kontaktuje się z Państwem telefonicznie, aby wstępnie zdiagnozować usterkę i umówić się na wizytę.
PRZEGLĄD POMPY
Ponieważ Comfo uzyskało prestiżowy status Pro Partner marki Panasonic, jesteśmy upoważnieni do udzielania 5-letniej gwarancji na Państwa pompę ciepła. Jednak warunkiem utrzymania gwarancji jest obowiązkowy przegląd nie rzadziej niż raz w roku. Pamiętaj o tym!
PRZEGLĄD REKUPERACJI
Przegląd rekuperacji zalecany jest raz do roku. W przypadku rekuperatorów Zhender gwarancja może być 5-letnia, jeśli kanały też są tej firmy i po uruchomieniu zostało to zgłoszone do Zehndera. W innym przypadku gwarancja urządzenia oraz instalacji jest 2-letnia.